»Edina stvar, s katero se v tem trenutku še nekoliko ukvarjamo, je odvodnjavanje, ker je bil projekt narejen pred poplavami, zato želimo še enkrat preveriti, ali so vse stvari sprojektirane tako, kot je treba.«
»Dejstvo je, da nas prometni kaos še čaka. Najhujši del bo izgradnja železniške postaje.«
»Pri železniški infrastrukturi gre za drage projekte, a ne smemo gledati preozko, pač pa moramo upoštevati, da je pri teh projektih poskrbljeno tudi za precej cestne infrastrukture, kot so podvozi in nadvozi, protihrupna ograje in podobno.«
»Po več kot 20 letih raznih pravnih in drugih zapletov je podpisana pogodba za gradnjo železniške postaje Ljubljana, ki jo naša prestolnica potrebuje in si jo tudi zasluži.«
»Že prejšnjo sredo, ko je bil nadvoz še odprt, je bilo prometa bistveno manj kot sicer.«
»Torej, če bomo s tem to zgradili? Absolutno.«
»Cilj tega projekta je, da sedanji nadvoz s štirimi tiri nad Celovško cesto zamenjamo z novim nadvozom, ki bo omogočal šest tirov.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Stremimo k tem, da se dela začnejo čimprej. Je bil to eden od strateških ciljev, ki je bil izpostavljen, tako da ta projekt mora iti naprej.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju